• 1400/09/14 - 08:30
  • - تعداد بازدید: 82
  • - تعداد بازدیدکننده: 78
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
میکرولرنینگ در زمینه یادگیری در محیط کار

میکرولرنینگ در زمینه یادگیری در محیط کار

20476.mp3 میکرولرنینگ در زمینه یادگیری در محیط کار

همانطور که سیستم‌های آموزشی رسمی از زمان شروع همه‌گیری کوید۱۹، تغییر چشمگیری به سمت دیجیتالی شدن ایجاد کردند، آموزش در محیط کار نیز در حال تغییر است. همان نیروهایی که کلاس‌های درس را متحول کردند، پذیرش بیشتر یادگیری دیجیتالی در محل کار را نیز تسریع کردند و روندی را که قبلاً در جریان بود، پیش بردند.
بسیاری از کارفرمایان در حال سرمایه گذاری در توسعه حرفه ای کارمندان خود هستند. یکی از انگیزه‌ها، نیاز به آموزش مهارت‌های جدید به کارمندان است تا بتوانند کسب‌وکار خود را رشد داده و نیاز به یادگیری مادام‌العمر را افزایش دهند همچنین کارفرمایان برای جذب و حفظ کارمندان در آنچه "جنگ برای استعدادها" نامیده می شود، رقابت می کنند.
به زبان ساده، رکود کوتاه مدت ۲۰۲۰ جای خود را به کمبود شدید نیروها و مهارت ها در سال ۲۰۲۱ داده است و استراتژی استعداد و سرمایه انسانی را در راس برنامه های استراتژیک شرکت ها قرار داده است.
تجزیه و تحلیل ها جهانی را برجسته می کند که در آن یادگیری به طور فزاینده ای دیجیتالی تر است، در صورت نیاز ارائه می شود و به روش های کوتاه تر و ساختارمندتر از گذشته انجام می شود.
این پیشرفت‌ها پیامدهای مهمی برای کالج‌ها و دانشگاه‌ها، ارائه‌دهندگان آموزش و مهارت‌ها، شرکت‌های فناوری و سرمایه‌گذاران و سایر ذینفعان در اکوسیستم آموزشی خواهد داشت.
همچنین بازار در حال تغییر، زمینه را برای ظهور انواع جدیدی از راه حل ها و مشارکت های فناوری فراهم می کند.
 
کوچکتر، سریعتر، ارزانتر
قبل از همه‌گیری کرونا، یادگیری در محل کار، «آموزش های خرد» مبتنی بر فناوری، که کمتر رسمی بوده و ساختارمندی کمتری نسبت به برنامه‌های آموزشی سنتی داشت را شامل می شد. چند سال پیش، «جاش برسین»، تحلیلگر برجسته، ایده یادگیری مداوم و کاربردی به شکل فوری، برای مشکلات کاری در دنیای واقعی را به عنوان «یادگیری در جریان کار» رایج کرد.
یادگیری حین کار به طور فزاینده ای به دسترسی به محتوای به موقع و مرتبط با شغل در ارتباط است - اغلب از طریق لپ تاپ یا یک تلفن هوشمند، چه روی میز یا در یک تولیدی.
این تغییر همچنین به دلیل پذیرش بسیاری از کارفرمایان نسبت به "پلتفرم های تجربه یادگیری"، محتوا و یادگیری را از منابع مختلف در یک پورتال مدیریت می کند و مسیرهای یادگیری شخصی و قابل ردیابی را ایجاد می کند.
رونق یادگیری دیجیتالی کوتاه مدت در محل کار به این معنی نیست که آموزش شرکتی مبتنی بر کلاس درس یا یادگیری ساختارمندتر در حین کار از بین می رود. اما این بدان معناست که انتظارات کارفرمایان و کارمندان در حال تغییر است و داده ها و الگوریتم های آموخته های کارمندان را هدایت و اندازه گیری می کنند.
هنگامی که صحبت از یادگیری و توسعه کارکنان می شود، کارفرمایان گزینه هایی را ترجیح می دهند که مستقیماً با اهداف تجاری آنها همسو بوده و بر نتیجه نهایی تأثیر می گذارد. کارمندان، اغلب مایل به توسعه مهارت هایی هستند که ارزشی طولانی مدت و فراتر داشته باشد.
در نتایج مطالعات سه ماهه Coursera، این شرکت گزارش داد که فروش خدمات خود به کارفرمایان نسبت به سال قبل ۷۵ درصد رشد داشته است و بیش از ۷۰۰ مشتری شرکتی دارد که ۱۲۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

منبع

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه
  • کد خبر : 20476
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

Template settings