• 1400/09/29 - 14:54
  • - تعداد بازدید: 72
  • - تعداد بازدیدکننده: 65
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
کمپانی های حوزه تکنولوژی آموزشی که از یادگیری ماشینی برای بهبود یادگیری انسانی استفاده می‌کنند.

کمپانی های حوزه تکنولوژی آموزشی که از یادگیری ماشینی برای بهبود یادگیری انسانی استفاده می‌کنند.

20301.mp3 کمپانی های حوزه تکنولوژی آموزشی که از یادگیری ماشینی برای بهبود یادگیری انسانی استفاده می‌کنند.

فراگیران کامپیوتر نیستند. اما به لطف هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، رایانه ها بیش از پیش به فراگیران شباهت پیدا میکنند.
یادگیری ماشینی که زیرمجموعه‌ای از هوش مصنوعی است و تجزیه و تحلیل مجموعه‌های داده بزرگ را تسهیل می‌کند، به رایانه‌ها این امکان را می‌دهد تا به طور خودکار نتایج خاصی را پیش‌بینی کرده و با آنها سازگار شوند. به طور خلاصه، آنها می توانند به طور مستقل یاد بگیرند.
همانطور که کامپیوترها در یادگیری بهتر می شوند، انسان ها نیز همین کار را می کنند. این موضوع مطمئناً در زمینه آموزش صادق است، جایی که شرکت های فناوری از یادگیری ماشینی برای ابداع روش های خلاقانه و شهودی تر برای آموزش استفاده می کنند.
 
Quizlet یک ابزار مطالعه آنلاین است که به کاربران امکان می دهد آزمون ها، فلش کارت ها و نمودارها را ایجاد کنند و یا از موارد از قبل موجود، استفاده کنند. بنیانگذار این شرکت، «اندرو ساترلند»، در سال ۲۰۰۵ زمانی که دانش‌آموز دوم دبیرستان بود و سعی می‌کرد برای آزمون زبان فرانسه درس بخواند، این ایده را مطرح کرد. چهارده سال بعد، Quizlet بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال و بیش از ۳۰۰ میلیون مجموعه مطالعاتی در مورد موضوعات مختلف داشت.
تعداد بالای کاربران و محتوای کاربر به این معنی است که Quizlet به داده های زیادی دسترسی دارد. این شرکت با استفاده از آمار و یادگیری ماشینی، از این داده ها برای کشف اینکه چگونه فراگیران می توانند به طور مؤثرتری مطالعه کنند، استفاده می کند.
همانطور که این شرکت در یک مطالعه در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد، بهترین راه برای یادگیری مطالب، مرور مکرر مطالب در یک دوره زمانی طولانی است.

 
در اینجا چند نمونه دیگر از نحوه استفاده از یادگیری ماشین در آموزش آورده شده است:
 
schoolinks
نحوه استفاده از یادگیری ماشینی: پلت فرم SchooLinks با کمک به فراگیران در مواردی مانند ساختن رزومه، جستجوی کالج ها، محاسبه کمک های مالی، برنامه ریزی دوره هایی که باید بگذرانند و موارد دیگر کمک می کند تا برای دوره ها، کالج و مشاغل آماده شوند. کل تجربه با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین شخصی سازی می شود.

 
CollegeAI
نحوه استفاده از یادگیری ماشینی: CollegeAI از یادگیری ماشینی برای کمک به دانشجویان آینده نگر برای انتخاب بهترین موسسات آموزشی برای آنها بر اساس اطلاعاتی که ارائه می کنند استفاده می کند. همچنین به کاربران گفته می شود که چرا یک موسسه آموزشی خاص انتخاب خوبی است یا نیست.
 
duolingo
نحوه استفاده از یادگیری ماشینی: Duolingo یادگیری یک زبان جدید را شبیه به انجام یک بازی می کند. Duolingo بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که هر ماه میلیاردها تمرین را انجام می دهند. با استفاده از این داده‌ها و یادگیری ماشینی، Duolingo یک مدل آماری از مدت زمانی که کاربران می‌توانند کلمات جدیدی را که یاد گرفته‌اند، قبل از اینکه شروع به فراموشی کنند و نیاز به تجدید نظر داشته باشند، به خاطر بسپارند، توسعه داد.

 cognii
نحوه استفاده از یادگیری ماشینی: دستیار یادگیری مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی Cognii آموزش مجازی و درجه بندی سریع پاسخ های باز و همچنین ابزارهای مطالعه و بررسی را ارائه می دهد. یادگیری ماشینی برای فردی کردن و بهبود یادگیری و بازخورد استفاده می شود.
 
Testive
نحوه استفاده از یادگیری ماشینی: Testive یک معلم آنلاین است که از یادگیری ماشین و مربیان انسانی برای کمک به فراگیران برای بهبود نمرات آزمون استاندارد از طریق آموزش شخصی استفاده می‌کند.



 منبع

 

 

  • گروه خبری : اخبار,اطلاعیه
  • کد خبر : 20301
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

Template settings