جلسه بررسی استقرار قطب تکنولوژی آموزشی با حضور مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد
به گزارش وبسایت تکنولوژی آموزشی، جلسه هماهنگی استقرار «قطب تکنولوژی آموزشی» با حضور جمعی از مدیران ارشد دانشگاه برگزار گردید.
در این جلسه دکتر کوهپایهزاده (رئیس قطب تکنولوژی آموزشی)، دکتر جعفرنژاد (معاون آموزشی دانشگاه)، دکتر سلطانی عربشاهی (مدیر گروه آموزش پزشکی)، دکتر مریم سلیمانیموحد (عضو هیئت علمی دانشگاه)، دکتر صفا (معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه)، دکتر رحیمی (مشاور معاون آموزشی دانشگاه)، دکتر جهانبخشی (رئیس مرکز نوآوری فناوریهای نوین آموزشی) و دکتر قاسمی (مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه) حضور داشتند.
محور اصلی این نشست، نحوه شکلگیری «شورای سیاستگذاری قطب تکنولوژی آموزشی» بود. در ابتدای جلسه، دکتر کوهپایهزاده به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبیین اهمیت، اهداف و مأموریتهای قطب، چشمانداز آن در افق ملی و فراملی را تشریح کرد.
سپس دکتر سلطانی عربشاهی به تاریخچه حضور تکنولوژی آموزشی در فرایندهای بالینی و نیز فعالیتهای در دست انجام اما مغفول در دانشگاه اشاره نمود. در ادامه، دکتر جهانبخشی و دکتر رحیمی در خصوص مشارکت مرکز نوآوری در تأمین مالی مراحل مختلف رویداد «تکتون» و همچنین چالشها و مشکلات موجود در این مسیر به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دکتر صفا نیز ضمن ابراز تمایل جدی پارک علم و فناوری دانشگاه برای همکاری در برگزاری رویدادهایی نظیر تکتون، از امکان همراهی در رویدادهای آتی و ادامه اعطای گرنت به برگزیدگان این نوع رویدادها از طریق مرکز مطالعات آموزش پزشکی خبر داد.
پس از آن، معاون آموزشی دانشگاه به بیان انتظارات راهبردی از قطب تکنولوژی آموزشی به عنوان «چتر تکنولوژی دانشگاه» پرداخت و بر لزوم هماهنگی فرابخشی تأکید کرد.
در پایان جلسه مقرر شد برای ادامه فعالیتهای قطب به صورت متمرکز، تدبیری اندیشیده شود تا «شورای راهبردی قطب تکنولوژی آموزشی» با حضور رئیس محترم دانشگاه تصویب و ساختار آن آماده ارائه برنامه عملیاتی مدون گردد.
نظر دهید